יום שבת, 31 במרץ 2018

אפילוג

ב-3:40 בבוקר של ה-21 בינואר 2083 נשמעו שלוש יריות בבית משפחת אלון באילת. יריות אלו שנורו מאקדחו של אמריקאי בשם הבלתי סביר בוב דילן כמעט גרמו למלחמת עולם שלישית.

פחות מדקה לאחר מכן פרצו השוטרים את דלת חדר השינה ומצאו את בני הזוג מתים במיטתם, כנראה מבלי שהספיקו אפילו להתעורר. אם מי מסוכנויות הביון הרבות שעקבו אחרי הבית ראתה דבר מה, הרי הדבר נשמר עד כה בסוד וספק אם ייחשף אי פעם.

תחילה התקבל מכתב ההתאבדות של בוב בו טען כי מדובר בנקמה בזוג הנוכלים של הסיווצגייט כאמת. גופותיהם של משה ופאטמה נלקחו לניו-דלהי בה נקברו בטקס ממלכתי מלא בתור גיבורים לאומיים. האשמת הממשל האמריקאי באחריות לרצח הייתה משותפת לנאומים שנישאו בטקס. חלומה ארוך השנים של פאטמה התגשם בעקבות הרצח, כאשר פקיסטן ובנגדלש פתחו בשיחות איחוד עם הודו, וכשלב ראשון איחדו את צבאן תחת פיקוד משותף.

המלחמה הצפויה נמנעה רק ברגע האחרון, כאשר המוסד חשף כי בוב השתייך לקבוצה שמטרתה "לנקות את כוכב הלכת מהמחלה האנושית".

לזוג לא היו ילדים, כך שכספם הרב חולק לחמשת אלפים צעירים בלתי מוכרים ששמם ננקב בצוואה. האו"ם השתלט על מיזמי המלחמה בשחיתות שלהם אשר הוכרזו כעת בגלוי כמוצלחים. בפעם הראשונה בהיסטוריה, נחשף לאחר המוות כי צמד הנוכלים זכה נובל לשלום כמעט עשור קודם על "פועלם למען עולם נקי משחיתות".

אם מי מבני הזוג רשם את זיכרונותיו מעבר לנקודה שבה הסתיים הספר הזה הרי הטקסט לא אותר עד היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה