יום שבת, 10 במרץ 2018

ניסיון הגיוס

ביום שבו פאטמה עברה לחדרי, חלה התדרדרות נוספת מעבר לגבול. מלך ירדן הפנים לבסוף את מצבה הסופני של הממלכה והכריז על חלוקתה למעשה - בין אזורי סיוע עיראקי, סעודי וישראלי. ההכרזה, שלא תואמה עם איש, גרמה לחשש בישראל לגל פליטים, ולפיכך לגיוס ענק בצה"ל.

גם אני קיבלתי הודעת גיוס, אולם אירה סירב לקבל את רוע הגזרה. תוך שהוא מנצל את זמן הגיוס הארוך שלי בפעם הקודמת, את מצבו הקשה של המלון, וגם, להפתעתי הרבה, את הזוגיות הטרייה שלי, הצליח להגדיר אותי כ"עובד חיוני זמנית" ולשחרר אותי מהמילואים.

כמעט למותר לציין, כי היה מדובר בנקודת האור הכמעט יחידה מבחינת המלון - מספר עובדיו ירד שוב, בעוד מספר לקוחותיו ממשיך לעלות. למעשה, המצב הגיע לכך שהתחלנו להשכיב אורחים גם במסדרונות. סופת הברד הקשה שפקדה את העיר גרמה להרס חלק מכלי הרכב שפקקו גם כך את העיר, ובכך רק דרדרה את המצב החמור גם כך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה